poniedziałek, 2 lutego 2015

Lepsze i gorsze. Podsumowanie używanych pudrów.

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzimy do Was z naszą opinią o pudrach, które używamy lub używałyśmy w ostatnich miesiącach. Niektóre sprawdziły się lepiej, inne gorzej. Wypisałyśmy dla Was ich plusy i minusy. Jesteśmy ciekawe Waszych opinii na ich temat. Piszcie co myślicie o tych produktach i polecajcie swoich faworytów ;).




1. MAC Prep+Prime CC (puder korygujący w kompakcie)
Kolor: NEUTRALIZE
8g, cena ok. 100zł




PLUSY:
            + dobrze i na długo matowi skórę
            + transparentny kolor, nie zmienia odcienia podkładu
            + koryguje zaczerwienienia na twarzy
            + przyjemny zapach
            + ładne opakowanie z lusterkiem

MINUSY:
            - wysoka cena
            - wydajność (na zdjęciu widzicie puder po ok 6               tygodniach używania)
            - dostępność


2. KOBO Translucent Loose Powder (puder sypki)
8g, cena ok. 24 zł



PLUSY:
                  + dobrze matuje skórę
                  + dobrze utrwala makijaż
                  + cena odpowiednia do jakości
                  + wydajność
                  + bardzo dobra tekstura

MINUSY:
                  - dostępność
                  - opakowanie 
                  - oczka w opakowaniu są za duże, przez co                     bardzo się sypie
 

3. SYNERGEN (puder w kompakcie)
kolor: 05 SAND
9g, cena ok. 9zł


 
PLUSY:
                     + cena
                     +  łatwa dostępność (znajdziecie go w
                        każdym Rossmanie)
                     + opakowanie
                     + delikatny zapach
                     + nie zapycha

MINUSY:
         - dołączona gąbeczka do niczego się nie nadaje ;)


4. Maybelline AFFINITONE (puder prasowany)
kolor: 24 golden beige
9g, cena ok. 20 zł



PLUSY:
                 + często można go dostać w promocji
                 + ławo dostępny
                 + opakowanie z lusterkiem
                 + brak zapachu

MINUSY:
                 - nie matuje
                 - jest twardy, przez co ciężko nabrać go
                   na pędzel
                 - osypuje się i nie zostaje na twarzy
                 - w ogóle nie jest widoczny, nie kryje


5. PAESE Puder Ryżowy (puder sypki)
15g, cena ok. 35 zł



PLUSY:
                      + świetnie i długotrwale matuje
                      + utrwala makijaż
                      + nie zapycha
                      + wydajny
                      + lekki

MINUSY:
                    - cena
                    - dostępność
                    - zbyt duże oczka w opakowaniu
                    - zbyt dużo produktu nabiera się na
                      pędzel, przez co łatwo za bardzo
                      wybielić skórę


Podsumowując najbardziej lubimy pudry sypkie. Najdłużej utrzymują się na twarzy i najlepiej matują. Mimo dość trudnej aplikacji (zbyt dużo produktu) są wydajne. 
Zdecydowanie nie polecamy pudru AFFINITONE. Mimo, że podkład z tej serii jest naprawdę fajny, puder im się nie udał.


O&D
 

15 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam puder AFFINITONE. Świetnie współgra z moim pędzlem z ecotools. Pozostawia bardzo ładne wykończenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie świadczy o tym, że każda cera jest inna i każdemu sprawdzi się co innego :)

      Usuń
  2. Długo miałam chrapkę na puder Affinitone, aby był dopełnieniem mojego podkładu tej serii, jednak jak na razie stawiam na Eveline i Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład jest super, bardzo go lubimy.. ale puder nas zawiódł :/

      Usuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam AFFINITONE ale od jakiegoś czasu moja cera go nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kupić teraz affinitone, ale chyba się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żadnego z nich nie miałam,wystarczy mi podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Affinitone i dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na ten ostatni, bo zależy mi n porządnym macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam pudrów oraz perełek z oriflame i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebrnęłam przez różne pudry, ale najchętniej używam sypkiego z My Secret. Chętnie również wypróbuję ten z Kobo oraz Paese :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię pudry transparentny, są bardzo fajne i dobrze się sprawdzają :) Używałam tego z essence i był bardzo fajny, tylko nie matowił na cały dzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle świetna notka! Jest na czym zawiesić oko i to lubię najbardziej! :) Czekam na więcej! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam teraz pudru z Synergen i jak na swoją cenę to jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń