wtorek, 28 kwietnia 2015

Zawartość JoyBoxa ;)

Hej :)
Jak pewnie każda z Was już wie, wyszło nowe pudełko JoyBox i od razu rozeszło się jak ciepłe bułeczki (chociaż słyszałam, że podobno dokładają pudełek co jakiś czas). 
Joy Box polega na tym, że dostajemy kilka kosmetyków, które są identyczne w każdym pudełku, a resztę dobieramy sobie z trzech grup. Mnie udało się wybrać to co chciałam :)
Pudełko jest bardzo ładne, na pewno zostawię je sobie do przechowywania kosmetyków, albo czegokolwiek innego :D


Zapraszam do oglądania zawartości mojego pudełeczka:


1. Krem matujący intensywnie nawilżający AA. Seria Hydro Algi błękitne, 50ml.


2. Podkład Rimmel Lasting Finish w kolorze 100 Ivory, 30ml. Będzie dobry na chłodniejsze miesiace.


3. Pomadka Etre Belle w kolorze 06, 4,5 ml. W rzeczywistości kolor jest bardziej koralowo-czerwony.


4. Żurawinowe mydełko Stenders, 100 g.


5. Nawilżające mleczko łagodzące Tołpa, 200 ml.


6. Maska Collagen & Aloe Vera Hydro, Etre Belle, 20 g.


7. Lakier do paznokci Eclair w kolorze nr 38, 12 ml. Idealny kolor na wiosnę i lato :) Jestem ciekawa jak z kryciem.


8. Tusz do rzęs In Extreme Dimension 3D Black Lash, MAC, 12 g. Nie przepadam za takimi szczoteczkami, ale zobaczymy jak się sprawdzi tym razem.



9. Quick Treat firmy Glov, czyli mini rękawica do poprawiania makijażu.


10. Odżywka do włosów normalnych lub suchych Timotei, 200 ml.


Oprócz kosmetyków w pudełku znalazł się majowy numer magazynu JOY oraz próbka kremu na noc z firmy Stenders.




Jeszcze nie miałam okazji używać żadnego z tych produktów, dlatego nie mogę się wypowiedzieć o ich jakości. Narazie jestem zadowolona i zaczynam testy :D
Udało Wam się zamówić wasze pudełko? A może nie przekonuje Was zawartość? Piszcie w komentarzach :)
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz